Jak działa funkcja „Informacje o tej reklamie”?
Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może:
Zobacz również
- Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania)
- Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji
- Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.
Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.
TikTok nieustannie dąży do zwiększania przejrzystości reklam i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do kreatywnego wyrażania siebie. W tym celu podejmuje szereg kroków, by chronić prywatność i dane swoich użytkowników. Platforma zapowiada prace nad kolejnymi narzędziami pomagającymi członkom społeczności zrozumieć, dlaczego widzą określone reklamy, rozszerzać swoje rozwiązania na nowych rynkach i kontynuować współprace z partnerami branżowymi w celu poszukiwania bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie przejrzystości reklam.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]