Król Kazimierz pojawił się w studio, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie. To już drugie pojawienie się króla. O pierwszym spotkaniu informował Super Express. Operator wózka widłowego w Miechowicach na Śląsku widział króla Władysława. Historia zdobyła uznanie wśród internautów, była cytowana w programie Onet Rano, a także dostrzeżona przez liderów opinii – Jakuba Biela.
Wybór historycznych postaci nie jest przypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.
Zobacz również
Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo emitowany w telewizji od połowy maja. Humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania digitalowe i non standard. Spot reklamowy kampanii „Przejdźmy na Ty z Królami” został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów – dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.