Do agencji WebTalk dołącza Wojciech Dworzyński jako digital media & performance director

Agencja WebTalk zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku digital media & performance director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

Dworzyński zajmuje się koordynacją pracy działu mediów, co obejmuje zarówno: angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy, kompetencji wewnętrznych i nadzór nad zespołem; inicjowanie wewnętrznie procesów new-biznesowych; project management, jak i opiekę nad kluczowymi Klientami.

Na rynku brakuje innowacji m.in. w Performance Marketingu, dlatego cieszę się, że jestem częścią wdrażania takowych, kreowania nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia komunikacji i tworzenia kompleksowych działań performance i medialnych. W WebTalk umożliwiają to szerokie kompetencje kreatywne, jak i wieloletnie doświadczenie specjalistów – mówi Wojciech Dworzyński, digital media & performance director w WebTalk.

Wcześniej związany był z agencją Performics wchodzącą w skład Publicis Media Group, gdzie pełnił rolę business integration managera.

Dołączenie Wojtka to ogromna wartość dodana i naturalny krok w ciągłym rozwoju kompetencji naszej agencji. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć teamu, dlatego tym bardziej chcemy zagwarantować im rozwój umiejętności i nową perspektywę, a Klientom najświeższe rozwiązania performance. Wiem, że wieloletnie doświadczenie Wojtka wraz z jego zamiłowaniem do innowacji to idealne dopasowanie potrzeb i oczekiwań – dla zespołu, jak i dla niego samego – mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja WebTalk w ciągu ostatniego roku rozwinęła również nowe kompetencje z zakresu SEO, influencer marketingu oraz dział LAB, oferujący m.in. rozwiązania New Tech (AR, NFT, A-Commerce).

Słuchaj podcastu NowyMarketing