Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dot. kampanii społecznej „Niepełnosprawni Pełnowartościowi”

„Niepełnosprawni Pełnowartościowi” – tak brzmi tytuł piątej kampanii społecznej Fundacji Avalon współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Właśnie ruszyły przygotowania.
O autorze
1 min czytania 2022-06-01

Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 

Założenia i cele kampanii

Ogólnopolska kampania społeczna Niepełnosprawni Pełnowartościowi zakłada emisję spotów reklamowych emitowanych w TV, radio, Internecie i na nośnikach zewnętrznych ukierunkowanych na ukazanie pozytywnego wizerunku osób z niepełnosprawnościami, promocji pozytywnych postaw wobec nich, wskazanie, że są wśród nas, korzystając z życia społecznego i zawodowego; wskazanie pozytywnych wzorców relacji i kontaktów osób w pełni sprawnych z osobami niepełnosprawnymi. Ideą kampanii jest promocja pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych w społeczeństwie polskim – zarówno wśród osób w pełni sprawnych, rodzin i partnerów osób z niepełnosprawnościami, jak i ich samych. Głównym celem kampanii jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu OzN i ich włączanie w stosunki społeczne na równych prawach.

Zaproszenie agencji do współpracy

W związku z pomysłem nowej kampanii „Niepełnosprawni Pełnowartościowi” Fundacja Avalon poszukuje chętnych agencji do współpracy przy realizacji kampanii. Główne założenia kampanii, jej cele, grupy docelowe, harmonogram, a także szczegółowe oczekiwania wobec agencji oraz kryteria jej doboru znaleźć można na stronie Fundacji Avalon pod adresem: https://bit.ly/3POdQnk

Oferty wraz z portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected]

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferent powinien przedstawić, które czynności zostaną zlecone podwykonawcom.

Więcej informacji na temat charakteru, założeń i budżetu kampanii może zostać przekazanych agencji na ewentualnym indywidualnym spotkaniu, w formie telefonicznej bądź w konwersacji mailowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oferty zbierane będą do 1 lipca 2022 r., a wybór agencji zostanie dokonany najpóźniej do końca lipca 2022 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Potrzeba edukacji społecznej

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji pozarządowych i działa nieustannie od 2006 roku. Prowadzi szereg działań, które pomagają osobom z niepełnosprawnościami przełamywać kolejne bariery, usamodzielniać się oraz nabierać pewności siebie. Organizacja prowadzi projekty, które wspierają w rozwoju osoby z niepełnosprawnościami: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Avalon Active, Avalon Extreme, Projekt Sekson, Kompleksowe Centrum Poradnicze oraz uruchomione w obliczu wojny w Ukrainie Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami.

Fundacja Avalon od ponad 15 lat działa również edukacyjnie dzięki kampaniom społecznym, które regularnie tworzy. Po ogromnym sukcesie medialnym ostatniej kampanii „Pełnosprawni w miłości” Fundacja nie zwalnia tempa w swoim działaniu.