Agencja KERRIS we współpracy ze SWISS KRONO uczyniła w Dzień Matki doświadczenie kupowania kwiatów przyjemniejszym, tworząc w kwiaciarni domową atmosferę. Całą powierzchnię sklepu Ani Kwiaciary wyłożyła woododpornymi panelami AURUM.
Na podłodze zostały naklejone napisy: Podaruj mamie kwiatki, a o podłogę się nie martw, a na drzwiach wejściowych: Takie kwiatki to tylko ze SWISS KRONO. Dzięki panelom przestrzeń Ani Kwiaciary zrobiła się przytulna, a podłoga gotowa, aby znieść zwiększone obciążenie, czyli: kapiącą z kwiatów wodę, wywracające się wazony oraz brudne buty klientów.
Zobacz również
Aktywacja była promowana poprzez touchpointy offline, czyli w samej kwiaciarni oraz online – w social mediach, również na kanałach influencerki Ani Kwiaciary. Akcji towarzyszył materiał wideo pokazujący przestrzeń kwiaciarni (1) przed położeniem podłogi, (2) w trakcie jej montowania – prezentując łatwość montażu na dużej powierzchni oraz (3) podłogę w użyciu. Ujęcia slow motion kapania wody na podłogę, rozlewania wody z wazonów oraz chodzących klientów w różnym obuwiu podkreśliły trwałość i wodoodporność podłóg.
Film w głównym formacie o długości 1 minuty oraz w krótszych formatach promowany był między 23 a 26 maja na Youtubie, Facebooku oraz Instagramie.
Celem aktywacji było zwiększenie świadomości klientów SWISS KRONO na temat nowej linii podłóg AURUM. Akcja uzupełniła kampanię prowadzoną przez KERRIS dla SWISS KRONO „O podłogę się nie martw”, prezentującą zalety podłóg: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę. Kampania realizowana jest w kanałach takich jak: Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii odpowiada agencja KERRIS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing