To jeden z pierwszych projektów stworzonych w Przestrzeni w duecie z Dawidem Kaźmierczakiem, który od stycznia 2022 odpowiedzialny jest za wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji i sukcesywne budowanie nowej spółki w ramach struktury.
– Współpraca z tak cenioną i znaną marką jak Wedel, to dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza że marka powierzyła nam komunikację Lodów OH! Stosunkowo nowego produktu w portfolio Wedla, co pozwala nam na wspólne tworzenie świadomości obecności marki w tym segmencie. Kreatywny charakter marki Lodów OH! Daje możliwość tworzenia atrakcyjnej i skutecznej komunikacji we wszystkich kanałach – mówi Dawid Kaźmierczak.
Zobacz również
W zakresie prac agencja opracowała strategię i koncepcję kampanii, którą przełożyła na szerokie działania online: komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami.
Kampania wystartowała 9 maja i będzie trwała do końca lipca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]