W styczniu 2022 r. agencja nawiązała współpracę z Centrum Riviera, czyli największym centrum handlowo-rozrywkowym w północnej Polsce. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację eventów organizowanych na terenie galerii oraz patronaty medialne. Umowa została podpisana na rok. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.
Z kolei w lutym br. do grona klientów Good One PR dołączyła globalna firma konsultingowa Kearney, która działa w naszym kraju od 1990 roku. Od 1996 roku posiada swoje oficjalne biuro w Warszawie. Na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż. Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, działania media relations oraz opracowanie koncepcji i organizacja projektu specjalnego Kearney na polskim rynku. Współpraca obejmuje także wsparcie firmy w zakresie EB oraz doradztwo i rekomendacje w zakresie PR kryzysowego. Agencja wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań dla tej marki. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Zobacz również
W lutym portfolio agencji powiększyło się również o markę Instant Pot. Znana kanadyjska firma, produkująca od 2010 r. elektryczne multicookery, szturmem podbiła globalne rynki. Agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient sam zgłosił się do agencji.
W kwietniu agencja rozpoczęła działania dla Julinek Park. To miejsce oferujące jakościową rozrywkę dla całej rodziny, położone w Lesznie k. Warszawy. W Julinku znajduje się największy na Mazowszu park linowy oraz wiele innych atrakcji dla gości w różnym wieku. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Jest to współpraca projektowa, która potrwa w tym sezonie do 30 września 2022 r. Klient sam zgłosił się do agencji.
W połowie kwietnia agencja rozpoczęła również działania dla Rabkolandu, czyli jednego z najpopularniejszych parków rozrywki w Polsce, znajdującego się w miejscowości Rabka-Zdrój. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Umowa została podpisana do 30 września – czyli do końca sezonu trwającego w Rabkolandzie. Agencja realizowała działania komunikacyjne dla tego parku rozrywki również w poprzednim roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W kwietniu agencja Good One PR nawiązała współpracę z BIG InfoMonitor. To wiodące Biuro Informacji Gospodarczej, gromadzące i udostępniające informacje o wiarygodności płatniczej uczestników rynku. W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, w tym media relations oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR oraz działania real time marketing. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W maju agencja rozpoczęła pracę dla Fundacji Saventic, której głównym zadaniem jest wspieranie szybszej diagnostyki chorób rzadkich. W tym celu Fundacja bezpłatnie udostępnia innowacyjną aplikację, przez którą pacjent może bezpiecznie przesłać kwestionariusz oraz dane medyczne. Otrzymane dokumenty są analizowane zarówno przez innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji, jak i konsylium lekarskie wyspecjalizowane w zakresie chorób rzadkich. Agencja odpowiada za działania media relations, doradztwo wizerunkowe oraz monitoring mediów. Klient sam zgłosił się do agencji, która realizuje dla niego swoje działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
W maju do grona klientów agencji dołączyła Useme. To istniejąca od 2013 roku platforma dla freelancerów oraz zleceniodawców z siedzibą we Wrocławiu. W bazie Useme znajduje się ponad 50 000 freelancerów z takich dziedzin jak IT, grafika, copywriting, marketing, tłumaczenia i inne. Platforma zajmuje się wszystkimi kwestiami prawnymi i podatkowymi po stronie freelancera i zleceniodawcy, a także umożliwia rozliczanie podwykonawców zagranicznych. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację skierowaną do partnerów biznesowych oraz wolnych strzelców, realizację działań PR oraz koncepcje kreatywne. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.
Całość działań dla Centrum Riviera, Instant Pot, Parku Julinek oraz Fundacji Saventic realizuje zespół konsumencki Good One PR, na czele z Iloną Rutkowską, PR account manager. Za działania PR dla Rabkolandu odpowiada Marta Paczka, senior account executive, a za działania dla Useme – Paulina Bartkowska, senior account executive. Z kolei za projekty Kearney oraz BIG InfoMonitor odpowiada zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, senior account manager. Nad całością prac czuwa Ewelina Puławska, account director w Good One PR.
W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. Kontigo, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Glosel (marki TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl) czy HempKing.