Kampania, która jest prowadzona na Liwie, Łotwie i Estonii, informuje o loterii, w której do wygrania jest legendarny skuter znanej włoskiej marki oraz vouchery na stylowe włoskie akcesoria.
Agencja Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do spotów telewizyjnych i spotów w serwisie YouTube, reklam w internecie oraz do dystrybuowanych w sklepach materiałów POS.
Zobacz również
Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii stanowi spore wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnorodność rynków. Całość musi zadziałać we wszystkich krajach. Komunikacja, którą przygotowaliśmy, nawiązuje do włoskich korzeni marki Ferrero. Kluczowe wartości, na które postawiliśmy to lekkość, radość życia, elegancja jednym słowem włoski styl i szyk – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Efekty współpracy Communication Unlimited z firmą Ferrero już są obecne na rynkach tych trzech państw.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]