W kwietniu br. Komunikacji Plus PR rozpoczęła współpracę z Pyszne.pl, marką będącą częścią grupy Just Eat Takeaway.com. W ramach podpisanej umowy, agencja należąca do Grupy Komunikacja Plus zapewnia holistyczne wsparcie marki Pyszne.pl zarówno w zakresie brand PR, jak również komunikacji korporacyjnej, a także influencer marketingu oraz media relations.
– Dla Pyszne.pl ważne jest nie tylko kompleksowe wsparcie, ale przede wszystkim profesjonalne i niekonwencjonalne podejście do PR, które znaleźliśmy w agencji Komunikacja Plus. Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć założone cele komunikacyjne i biznesowe na najbliższy czas, a także wprowadzić w Polsce aktywacje w zakresie PR oraz influencer marketingu, które zapadną w pamięć konsumentów na dłużej – mówi Rafał Wojtczak, Regional Brand PR Lead South East w Just Eat Takeaway.com.
Zobacz również
Po stronie agencji za realizację prac dla marki odpowiada zespół Tech&Consumer, w skład którego wchodzą: Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer, Hubert Rączkowski, PR Manager oraz Katarzyna Duda, Senior PR Consultant.
– Jesteśmy dumni, że do portfolio naszych klientów dołącza Pyszne.pl, czyli marka o ogromnym potencjale komunikacyjnym, będąca jednocześnie rynkowym liderem. To dla nas bardzo ciekawe i ekscytujące wyzwanie, tym bardziej, że będziemy wspierać brand zarówno w komunikacji produktowej jak i korporacyjnej. Współpraca z Pyszne.pl również idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju obszaru PR-u produktowego, która od stycznia zeszłego roku konsekwentnie staje się coraz bardziej istotnym elementem oferowanych przez nas usług – komentuje Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer w K+ PR.
Umowa pomiędzy stronami została zawarta na czas nieokreślony w wyniku wygranego przez K+PR konkursu ofert.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing