Marka Black (FoodCare Sp. z o.o.), powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu.
Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych, uczestnik powinien: dokonać w okresie promocyjnym jednorazowego zakupu co najmniej 4 produktów promocyjnych potwierdzonych jednym paragonem fiskalnym (tj. na 1 paragonie 4 szt. produktów BLACK, dowolna pojemność, lub 1 sztuki 4-paka BLACK pojemność 250 ml), zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego; dokonać w okresie promocyjnym prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w wybranej akcji promocyjnej (loterii, konkursie, kup i odbierz – jeden paragon uprawnia do zgłoszenia w jednej, dwóch lub wszystkich trzech akcjach) za pośrednictwem blackfridayakcja.pl.
Zobacz również
W loterii oraz konkursie, laureaci nagród tygodniowych (oraz nagrody głównej w przypadku konkursu) ogłaszani są na stronie blackfridayakcja.pl po pozytywnej weryfikacji.
Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartował 27 maja i potrwa do 1 września br.
- W akcji kup i odbierz do wygrania jest ponad 40 000szt. kodów rabatowych/zniżkowych do partnerów akcji: ZIPRO, KOMPUTRONIK, G2A, MR. GUGU, LIMANGO, GONGA, ANSWER, MOTUS)
- W konkursie (wybór zwycięskiego zdjęcia CO PIĄTEK + wybór zdjęcia w ramach nagrody głównej na zakończenie akcji): nagrody tygodniowe: 14 szt. (3 x hulajnoga elektryczna MOTUS + 11 x rower stacjonarny do ćwiczeń ZIPRO) oraz nagroda główna: 1 x wyjazd na Ibizę dla dwóch osób ( w terminie 20-27.09.2022 r.)
- W loterii: 14 x 5 000 zł (losowanie CO PIĄTEK)
Akcje promocyjne będą komunikowane w TV, digital, w tym w social mediach. Mechanizm akcji promocyjnych przygotowała agencja Unique One, kreację FoodCare, za zakup mediów odpowiada Initiative, zaś za kampanię digital –Insignia i RTB House.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Regulamin akcji promocyjnych znajduje się na stronach uniqueone.pl oraz blackfridayakcja.pl
* Zadanie konkursowe – zdjęcie będące odpowiedzią na pytanie „Co to znaczy być Królem nocy?”