Laba działa na polskim rynku od 2021 roku. Firma specjalizuje się w szkoleniach online – korporacyjnych i biznesowych – z zakresu HR, marketingu, finansów i oprogramowania. Dotychczas firma organizowała szkolenia z ekspertami z Polski, w tym m.in. z wykładowcami z mBanku, Amazonu czy IBM. Dziś startuje z międzynarodowym produktem.
Dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych kursantów. Stale monitorujemy ich zadowolenie z udziału w oferowanych przez nas szkoleniach, a także badamy, jakie kompetencje i umiejętności są najbardziej pożądane na rynku pracy i w odpowiedzi na te trendy poszerzamy naszą ofertę. Funkcjonując od dłuższego czasu na polskim rynku, zauważyliśmy, że brakuje szkoleń z międzynarodowymi ekspertami – przedstawicielami popularnych i lubianych brandów, które na co dzień obserwujemy i chętnie wzorujemy się na prowadzonej przez nie komunikacji. Dlatego postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę i zaoferować szkolenia z przedstawicielami ogólnoświatowych marek. Wierzymy, że usługa spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony polskich managerów, którzy chętnie poznają najciekawsze praktyki wdrażane przez największych przedstawicieli świata biznesu – tłumaczy country manager Laby Anna Piskorz.
Zobacz również
W ofercie Laby pojawił się m.in. kurs pt. „Brand Management”, który poprowadzi Gerry Randolph, global marketing lead w Spotify.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli od podstaw zbudować strategię promocji dla swojej marki, a pomysły skonfrontować z prowadzącym. Zajęcia prowadzone są w języku angielskim.
Brand Management jest jednym z kursów prowadzonych przez zagranicznych ekspertów. Nasza oferta jest stale poszerzana – w najbliższym czasie będą to m.in. Executive Leadership Program z Davidem Slocumem (Google), Women in Leadership z Noelle Silver (IBM), Business Development z Nathanem Keilholzem (Johnson & Johnson) czy Product Marketing z Benem Lai (Facebook). Wszystkie informacje dotyczące obecnych, ale i planowanych zajęć znajdują się na naszej stronie internetowej l-a-b-a.pl – kończy Anna Piskorz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Liczba miejsc na kurs jest ograniczona. Zajęcia skierowane są do brand managerów z całego świata. Uczestnicy w trybie online będą mogli aktywnie uczestniczyć w kursie, zadawać pytania bezpośrednio wykładowcy i co ważne, prowadzący będzie osobiście sprawdzał wszystkie zadania domowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing