ANTYBATON to nowy produkt na rynku, idealny na każdą porę dnia, gdy poczujemy lekki głód. W jego składzie znajduje się unikalna mieszanka orzechów, daktyli i owoców. Antybaton jest bez dodatku cukru, a całość zamknięta jest w wygodnej formie poucha.
W ramach kampanii launchingowej, agencja Feeders Agency opracowała ideę komunikacji 360. Produkt przedstawiony jest w niej jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski.
Zobacz również
W spocie telewizyjnym możemy zaobserwować absurdalne sceny ilustrujące te chwile: od burczenia brzucha na callu, kurczący się żołądek podczas grania w gry, czy już gadających do nas (od omamów z głodu) słodyczy albo kobziarza grającego marsza na kiszkach. Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach oraz w rytmie specjalnie skomponowanej piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.
Spot będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako prerolle na Youtube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowane działania niestandardowe z influencerami na TikToku i YouTube.
Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing