TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biedronka wypuszcza pierwszą kolekcję ubrań

Biedronka wprowadza do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. Od poniedziałku, 4 lipca, w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, t-shirty oraz modne klapki i skarpetki.
O autorze
1 min czytania 2022-07-01

Sieć Biedronka po raz pierwszy w swojej historii wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony. Start kolekcji na początku lata to idealny moment dla wszystkich fanów sieci, którzy chcą poczuć wakacje i uzupełnić swoją szafę o oryginalne, niebanalne ubrania. 

W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów – modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw – skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy. 100% Biedronkowy „look” to zdecydowanie „must have” tego sezonu. 

– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Hitem kolekcji będą zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14.99 zł, dostępne będą skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Dopełniające „look” klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne będą kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64.90 zł za parę. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bluzy w cenie 49.99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL i posiadają kaptur oraz kieszeń typu kangurek. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24.99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.   

 
 

Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Własna kolekcja to ukłon w stronę największych fanów sieci. Ubrania z kolekcji Biedronka Fan Collection dostępne będą od poniedziałku, 4 lipca, aż do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się