W piątek, 24 czerwca późnym popołudniem na warszawskich Bulwarach Wiślanych można było podziwiać niecodzienny widok – kosmonautów na rowerach przemierzających nadwiślański deptak, którzy rozdawali przechodniom rowerowe gadżety. W trakcie wydarzenia znany influencer Rafał Masny wypytywał przechodniów o ich rowerowe zwyczaje i zachęcał do skorzystania z rowerów w drodze do pracy.
Zobacz również
Sprawcą zamieszania jest RocketJobs.pl – branżowy portal pracy dla zawodów cyfrowych, który w ramach kampanii Misja: Rowerem do pracy chce propagować dojazdy do biur rowerem jako bardziej ekologiczny, zdrowszy i oszczędniejszy środek transportu.
Przez całe lato na warszawskich rowerach miejskich można zobaczyć reklamę RocketJobs.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanii towarzyszy szereg aktywacji w social mediach marki, działania z udziałem influencerów na TikToku oraz konkurs dla użytkowników Instagrama. Aby wygrać kosmiczne rowerowe gadżety należy wrzucić zdjęcia z jazdy rowerem do pracy na swój Instagram z oznaczeniem konta @RocketJobsPolska. Konkurs trwa przez całe wakacje, a pierwsza tura laureatów zostanie ogłoszona z końcem lipca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania nawiązuje do nowej platformy komunikacyjnej marki Misja: Praca.