Koreańska podróż smaków
Na miłośników egzotycznych smaków, w sklepach Kaufland w lipcu czeka nowość – napoje od polskich raperów Quebonafide i FORXST marki Miss Ti. To zainspirowane Koreą produkty, które debiutują na polskim rynku, stworzone z naturalnych składników, z krótkim, prostym i zdrowym składem, o niskiej kaloryczności.
Zobacz również
Fani zielonej herbaty matcha mogą sięgnąć po napój „Matcha Latte”, który bazuje na mleku migdałowym i jest odpowiedni dla wegan. Wersja „Milk Tea” to połączenie wywaru z czarnej liściastej herbaty, która pobudza dzięki zawartości kofeiny oraz mleka UHT, co stanowi ciekawą, niecodzienną kombinację. Oba produkty posiadają najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje konsumenta o wartościach odżywczych produktu.
Ponadto litrowe butelki, w których sprzedawane są „Matcha Latte” oraz „Milk Tea”, zostały w całości wyprodukowane z materiałów pochodzących z recyklingu.
Letnie rozbudzenie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na miłośników kaw, którzy nie wyobrażają sobie poranku bez filiżanki ulubionego napoju, w marketach Kaufland czekają produkty marki GBS. To polska firma, która jako jedna w pierwszych wypuściła na rynek kawę z pięciokrotnie większą zawartością kofeiny.W promocję marki zaangażowany jest youtuber Xayoo – doskonale znany fanom e-sportu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Linia pod nazwą Angel’s Touch Frappe posiada trzy warianty smakowe – masło orzechowe, brownie oraz kokos. Frappe to mrożony napój kawowy, robiony na bazie mleka, kawy rozpuszczalnej oraz lodu. Z produktem GBS można zatem samodzielnie w domu osiągnąć efekt frappe serwowanego przez najlepszych baristów. Te chłodne, orzeźwiające niezbędniki podczas lata dostępne są dla klientów wszystkich sklepów Kaufland.