Od ponad 20 lat związany jest z rynkiem FMCG, odnosił spektakularne sukcesy jako dyrektor marketingu, by wreszcie przejąć odpowiedzialność za całą firmę jako dyrektor zarządzający. Co sądzi o kondycji branży, pozycji dyrektorów marketingu i największych wyzwaniach rynku komunikacji marketingowej?
IAA zaprasza do wysłuchania podcastu, dostępnego na Spotify oraz w wersji video na YouTube:
Zobacz również
Prowadząca rozmowę Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, VP marketing CEE & Nordic, Turkey & Canada Huawei CBG, CMO Huawei CBG Polska, zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania. Oto, co odpowiedział Maciej Herman:
Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.
Więcej inspiracji w tym i kolejnych podcastach IAA POWER PODCASTS – nowym formacie branżowej dyskusji, proponowanej przez IAA Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing