Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami, dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Cola Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Cola Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, brand manager Coca-Cola.
W Kubocie wiemy, że nie ma czterech żywiołów, tylko, jak mawiał polski artysta Władysław Hasior, pięć – piątym jest ludzka zdolność fantazjowania. W Kubocie nie boimy się fantazjować, zrobiliśmy to w odniesieniu do współpracy z tak ikoniczną marką jak Coca-Cola i… udało się! Jesteśmy naprawdę bardzo szczęśliwi i dumni, w jaką stronę zmierza Kubota. Dziękujemy zespołowi Coca-Coli, a w szczególności Klaudii Pac, że napędzają takie marki jak nasza, na wskroś polskie, subwertywne i transparentne – mówi Alina Sztoch, prezeska, CMO i współwłaścicielka Kuboty.
Zobacz również
Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów. Przemek Pro, Zuza Tonicka, Aleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska to twórcy, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami oraz wspólnym video na Tik Toku. Każda z osób wesprze również kampanię poprzez publikację unboxingu w swoim kanale Instagram.
Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Cola, którą można pobrać w App Store i Google Play. Wystarczy kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji od razu po wygranej w zakładce „Profil”.
Loteria potrwa do 31 sierpnia 2022 r. do 23:59. Więcej informacji w aplikacji CokeApp: www.cokeurl.com/apppl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing