Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Grayling Poland wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej

Do działu komunikacji korporacyjnej Grayling Poland dołączyły trzy osoby, które dzięki swojemu różnorodnemu doświadczeniu wzmocniły kompetencje zespołu pracującego dla klientów m.in. z branży finansów i technologii.
O autorze
1 min czytania 2022-07-13

Patrycja Blajer posiada 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i PR-owej, które zdobywała pracując dla marek z branży rozrywkowej, odzieżowej, sportowej oraz farmaceutycznej. W Grayling jest odpowiedzialna za projekty z zakresu komunikacji B2B, w tym wsparcie klientów w przygotowaniach do wystąpień ekspertów na eventach branżowych. Jest absolwentką psychologii biznesu, którą ukończyła na jednym z londyńskich uniwersytetów.

Do zespołu komunikacji korporacyjnej Grayling dołączyła także Natalia Kossakowska. Natalia posiada doświadczenie w PR w obszarze opieki zdrowotnej, przemysłu, energetyki, FMCG oraz nowych technologii. W Grayling jest obecnie odpowiedzialna za działania na rzecz klienta z branży fintech.

Trzecią specjalistką, która dołączyła do Grayling, jest Zuzanna Pydzikova. Zuzanna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, a swoje doświadczenie zdobywała w warszawskich kancelariach prawnych oraz w ośrodku analitycznym. Z branżą PR jest związana od ponad dwóch lat. W tym czasie realizowała działania na rzecz klientów z branży finansowej i technologicznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj