Agencja Euvic Media przeszła transformację i stała się domem mediowym świadczącym usługi planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach. Tak dynamiczny rozwój w ciągu ostatnich trzech lat, wymagał od nas zatrudnienia specjalistów mogących spełniać oczekiwania klientów oraz świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wierzę, że nasze ekspertki będą cennym i ważnym wsparciem dla firmy – podkreśla Artur Janik, chief business development officer w Euvic Media.
Urszula Skrzypek objęła stanowisko media planner. Swoim doświadczeniem będzie wspierała realizację kampanii „Kolejowe ABC” dla klienta Urzędu Transportu Kolejowego. Z branżą internetową związana jest od 12 lat. Pracowała zarówno po stronie agencyjnej jak i po stronie wydawców. Zrealizowała setki performancowych kampanii. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak: IDMnet, PIXAD, All4Affiliate, ClickQuickNow, KPI Media, Engage Data.
Zobacz również
Patrycja Słocińska, jako media manager, będzie zajmowała się głównie tematyką performance, współpracując z klientami Euvic Media. Patrycja z branżą mediową związana jest od 2014 roku. Swoją przygodę z digitalem rozpoczynała w Value Media, po czym przeszła przez kilka agencji i domów mediowych m.in. Coube Group, MasterMind, Awin. Współpracowała z różnymi firmami związanymi m.in. z branżą finansową, podróżniczą, modową oraz beauty.
Żaneta Latos, jako media manager będzie zajmowała się bieżącą współpracą z klientami Euvic Media, w tym planowaniem i zakupem mediów w obszarze performance, realizacją kampanii i raportowaniem. Żaneta z branżą digital związana jest od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmach Goldbach Interactive, Agora S.A., Grupa Netsprint, Adrino, a ostatnio SDE Media & Events.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach