Tym działaniem Prologis chce zachęcić do bezpiecznego i przyjemnego korzystania ze słońca oraz uczulić na kwestie regularnej kontroli stanu skóry, w tym także znamion, pieprzyków czy innych zmian skórnych. Z bezpłatnej kontroli skorzystało aż 279 osób, z czego 68 osób zostało skierowanych na dalszą diagnostykę. Oznacza to, że co czwarty badanych pacjent miał zmiany skórne, które należy skonsultować z dermatologiem onkologicznym lub chirurgiem.
Profilaktyka schorzeń skórnych, szczególnie w kontekście nowotworów, jest niezwykle istotna. Trzeba uważać na wszelkie zmiany zachodzące na znamionach i pieprzykach. Niepokojąca może okazać się zmiana zabarwienia czy wielkości i kształtu znamienia. Wczesne wykrycie zmiany może okazać się kluczowe dla naszego zdrowia i życia. Dlatego wyruszyliśmy w Polskę, by umożliwić pracownikom naszych parków diagnozę stanu skóry i ewentualne wczesne wykrycie niepokojących zmian. Wierzę, że tą akcją pomogliśmy komuś lepiej zadbać o siebie i swoje zdrowie – podsumowała Renata Kocemba, marketing & communications manager Central Europe w Prologis.
Zobacz również
Mobilni dermatolodzy odwiedzili parki Prologis w Chorzowie, Dąbrowie Górniczej oraz dwóch parkach Prologis w Łodzi. Dermatolodzy udzielali cennych wskazówek, a w razie potrzeby skierowali do specjalistów na dalsze badania. Pacjenci byli otoczeni opieką profesjonalistów i wyszli z gabinetu lekarskiego bogatsi o cenną wiedzę na temat swojej skóry i jej właściwej pielęgnacji latem.
Wydarzenia cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że widząc potrzebę organizacji podobnych akcji, marka powtórzy ją w kolejnych lokalizacjach, rozszerzając także zakres lekarskich konsultacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]