Mark Zuckerberg ogłosił uruchomienie nowych zakładek na Facebooku, które mają ułatwić odkrywanie i przeglądanie treści w aplikacji. Użytkownicy będą mieli teraz większą kontrolę nad tym, co wyświetla im się w Aktualnościach.
Feeds pozwoli użytkownikom znaleźć to, czego dokładnie szukają w Aktualnościach – mogą to być najnowsze posty wybranych znajomych lub wątki w ulubionych grupach. Nowa zakładka oferuje rozszerzone możliwości sortowania i dopasowywania treści publikowanych przez twórców, osoby i grupy, z którymi już jesteśmy połączeni na Facebooku. Nie będą pojawiały się tam posty Sugerowane dla Ciebie.
Zobacz również
Nowa strona główna (Home) zaprojektowana jest tak, aby stać się spersonalizowanym centrum odkrywania treści. Użytkownicy, oprócz kontaktowania się z rodziną i przyjaciółmi, będą mogli także odkrywać nowych twórców i posty poprzez polecenia. Z poziomu tej zakładki będzie można również stworzyć Rolkę oraz sprawdzić, jakie relacje udostępniają znajomi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dzięki systemowi rankingowemu opartemu na uczeniu maszynowym zakładka Home jest całkowicie dopasowana do preferencji i zainteresowań każdego z użytkowników. System analizuje tysiące sygnałów i zachowań, aby uszeregować treści w kolejności, która będzie najbardziej wartościowa. Meta cały czas inwestuje w sztuczną inteligencję, aby jak najlepiej porządkować polecane treści i dzielić się nimi z użytkownikami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing