Batony z logo Fame MMA
Biedronka rozwija współpracę ze znaną marką Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca br. w sklepach sieci dostępny jest 37-gramowy czekoladowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.
Zobacz również
Wegański deser lodowy od Quebonafide
Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym. Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca br., zawiera 6 sztuk w pełni wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.
Miss Ti 蒂小姐 to marka, która należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom rapu jako Quebonafide. To pierwsza współpraca sieci z tym artystą. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sieć Biedronka nieustannie poszukuje inspirujących i ciekawych produktów do zaoferowania swoim klientom, tym są z pewnością wegańskie lody utworzone przez ambitnego i nietuzinkowego muzyka. Jesteśmy pewni, że ten azjatycki przysmak trafi w gusta klientów Biedronki, nie tylko fanów rapu – mówi Tomasz Brandys, kupiec w sieci Biedronka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kreatywna kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.