Ruszyła kampania promująca Małopolskę

Pod hasłem „Małopolska – Cel Podróży” toczy się najnowsza kampania promująca ofertę turystyczną regionu Małopolski i jego stolicy na rynkach zagranicznych. Działania reklamowe przygotował Euvic Performance.
O autorze
1 min czytania 2022-07-29

Kampania promująca region Małopolski jest wspólną inicjatywą Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. W pierwszej kolejności objęła swoim zasięgiem rynek brytyjski i niemiecki, ponieważ turyści z tych krajów najczęściej odwiedzali Małopolskę w ostatnich latach. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie kampanii na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański.

Działania promocyjne prowadzone w internecie i objęły swym zasięgiem m.in. kanał Youtube, Facebook, Instagram, narzędzia: audience profiling i reklamy kontekstowe oraz przygotowanie i uruchomienie landing page kampanii pod adresem www.wideopen.travel. W ramach kampanii przygotowane zostały m.in. spoty i banery, podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance), koordynacją projektu (zarówno prac graficznych, jak i copywriterskich), zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania potrwa do końca października 2022 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Kampania jest realizowana jedynie na rynkach zagranicznych.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez @experiencekrakow