Jako firma funkcjonująca w sektorze finansowym, chcemy wyznaczać trendy i kreować nowości w branży. Obserwując otoczenie inflacji, zmieniających się stóp procentowych chcemy zadbać dodatkowo o naszych klientów i pracowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na wejście do świata Web 3.0, który redefiniuje dotychczasowe podejście do świata biznesu. W świecie braku zdolności kredytowej u konsumentów pozyskanie nowych relacji z klientami, które wygenerują korzyść dla każdej ze stron jest trudne i drogie. W świecie, w którym rządzi ,,on demand,, wyraźniej zaczyna się liczyć content i unikatowość treści oraz nowe kanały dotarcia i komunikacji. Patrząc tylko na wycinek możliwości, to sam rynek ,,in game” marketingu w Polsce liczy kilka milionów graczy. Badania pokazują, że w ponad 80% to nasza grupa docelowa klientów wchodzących w świat dojrzałych i poważnych decyzji finansowych jakim jest np. zakup nieruchomości. Dodając do tego młodzież, mamy pokaźne grono ludzi potrzebujących profesjonalnego wsparcia w finansach osobistych. Chcemy wykreować nowe value proposition, być ciekawym i wartościowym producentem treści edukacyjnej poprzez dostarczenie odpowiednio skonstruowanych pozytywnych emocji. Jako ścisłe kierownictwo firmy chcemy przygotować spółkę na szybko zmieniającą się przyszłość a obecność w Metaverse oferuje nieograniczone możliwości zarówno markom, jak i ich klientom – komentuje Paweł Komar, president of the management board Notus Finanse S.A
W ramach współpracy Game Changer zbudował dedykowaną przestrzeń Notus Finanse w Decentralandzie. Aktywność w świecie Web 3.0 została podzielona na 2 etapy.
Zobacz również
Pierwszy z nich rozpoczął się w lipcu 2022 roku. Zainteresowane osoby otrzymają dostęp do teasera zapowiadającego, co będzie się działo w październiku 2022 roku. Spółki nie zdradzają jeszcze, co dokładnie spotka użytkowników w przestrzeni Notus Finanse w Decentralandzie. Wiadomo, że otrzymają dostęp do dedykowanych materiałów umożliwiających poznanie marki, jej wizji przyszłości oraz rozwoju w ramach Web 3.0. Ponadto wejdą w posiadanie tajemniczego „KODU”, z którego będą mogli skorzystać w przestrzenii Notus Finanse ujawnionej w październiku 2022 roku.
Drugi etap będzie skupiał się na rozwoju brand experience, czyli połączeniu dotychczasowej roli Notus Finanse – specjalisty finansowego w świecie offline z perspektywą przyszłości w świecie Web 3.0. Użytkownicy będą mogli spotkać się z prawdziwym ekspertem w wirtualnej formie, który chętnie porozmawia z nimi o szansach, zagrożeniach, bezpieczeństwie i ryzyku w świecie Web 3.0. Spółka mocno stawia na element edukacji finansowej dla różnych grup docelowych swoich klientów i zapoznawania ich z wiedzą na temat klasycznych produktów finansowych w sposób maksymalnie przystępny i interesujący dla odbiorcy.
Jestem pełen podziwu dla odwagi i zaufania dla naszego partnera. Uważam, że decyzja o wejściu lokalnej marki w globalny ekosystem Web 3.0 jest idealnym przykładem dla wszystkich. Tak tradycyjny biznes jak pośrednik finansowy, w obliczu zmieniającego się świata i przyszłości, kryptowalut, NFT, startupów metaversowych, nowych zawodów – meta architektów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i możliwościom, jakie daje rozwój technologii i ekosystemu blockchain. To jest także przyszłość świata biznesu i finansów. W Szwajcarii przecież już teraz można płacić podatki za pomocą kryptowalut, czy rozliczać się i dokonywać zakupów przy użyciu wirtualnych walut. Wyobrażamy sobie wizję, że kiedyś i w Polsce (może) w naszych lokalnych sklepach będziemy płacili kryptowalutami, To już się dzieje. Mamy kapitał w krypto? Dlaczego nie wykorzystać go jako wkładu biznesowego w zakup mieszkania, czy innych dobór a nawet, rozwój biznesu. To właśnie dlatego, już teraz cały sektor finansowy tak bardzo przygląda się rozwiązaniom z Web 3.0. Jako agencja i jako klient, odpowiedzialnie podchodzimy to takich aktywacji, znamy ryzyko, zagrożenia. Wiemy, że wymaga to edukacji, ale najwyższa pora zacząć to robić! Cieszy nas, że wspólnie z Notus Finance możemy być tego częścią! – dodaje Tomasz Przeździecki, CEO _game changer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozwój technologii blockchain i NFT w usługach finansowych jest nieunikniony. Za chwilę za kreacje rozwiązań w tych obszarach wezmą się ogromne instytucje bankowo-finansowe, rządy i europejscy regulatorzy. Jesteśmy na przełomowym etapie wyjścia tego rodzaju usług ze strefy wyłącznie prywatnej do strefy publicznej, opartej na bezpieczeństwie i transparentności. Jako spółki nie interesuje nas spekulacja na wirtualnych walutach lub zarabianie na wzroście wartości dóbr NFT. Nasz cel nadrzędny to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i ich skuteczna edukacja oraz otwartość na nowe, zmieniające się środowisko sprzedaży usług finansowych. Popieramy to setkami godzin analiz rynkowych, trendów marketingowych i szczegółowych badań grupy docelowej. Pierwsze próby pokazują, że nie tylko warto, ale i się opłaca. Na polskim rynku przecieramy szlaki razem z bankiem ING, który działa już na platformie Roblox. My na dziś celujemy z komunikatem do starszego klienta. Na świecie w naszej branży działają w Decentraland już takie brandy jak JP Morgan czy Mastercard. Web 3.0 to kreacja nowych zachowań, nowych potrzeb, nowych usług i nowych oczekiwań konsumentów. Stojąc w jednej linii z takimi światowymi markami, mogę zacytować słowa prezesa JP Morgan: ,,Asymetryczne ryzyko pozostania w tyle jest warte zaangażowania w rozpoczęcie odkrywania tego nowego cyfrowego krajobrazu – twierdzi Paweł Komar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca Game Changer i Notus Finanse została nawiązana na początku kwietnia 2022 roku.
Efekty działań można zobaczyć pod załączonym linkiem: https://bit.ly/3ztCt19