fot. instagram.com/theheinekencompany
Heineken świętuje wprowadzenie na rynek swojego nowego piwa o nazwie Heineken Silver. Po otwarciu wirtualnego browaru w Decentralandzie oraz kampanii promującej „prawdziwe piwo” przyszedł czas na stworzenie nowego, nietypowego gadżetu – butów z piwem. W tym celu marka połączyła siły z agencją kreatywną Le Pub oraz agencją BBH Singapore.
Zobacz również
Heinekicks to sneakersy zaprojektowane przez sławnego projektanta Dominica Ciambrone, znanego również jako „The Shoe Surgeon”. Buty zostały wykończone zielonymi, czerwonymi i srebrnymi elementami, nawiązującymi do logo brandu.
Jednak to, co sprawia, że sneakersy są wyjątkowe, to prawdziwe piwo Heineken Silver zamknięte w przezroczystej podeszwie. Marka zadbała również o drobny element dla miłośników piwa – w języku buta został ukryty metalowy otwieracz do butelek.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W Heineken zawsze popieraliśmy zmiany. Wprowadzenie na rynek Heineken Silver jest tego świadectwem, a limitowana edycja Heinekicks jest przejawem ciągłego dążenia marki do innowacji – mówi Gerald Yeo, dyrektor ds. marketingu w Asia Pacific Breweries Singapore.
Wyświetl ten post na Instagramie
Na rynek trafią tylko 32 pary Heinekicksów, a sprzedaż pierwszych 7 par ruszy jeszcze w tym roku. Marka zaprezentuje swój nietypowy produkt po raz pierwszy podczas eventu Project Future w Singapurze w dniach 10–15 sierpnia. Buty Heinekena z pewnością przypadną do gustu kolekcjonerom nietypowych sneakersów. Czy jednak marki powinny podążać za trendem tworzenia mało przydatnych gadżetów?