Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest prawdziwym sprawdzianem produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).
Przygotowane wideo można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
-
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Do kampanii zaprosiliśmy prawdziwych użytkowników. Kasia, Anita, Kamil Gach czy Rowerowe Świr jedzą Maczfit na co dzień, bo nasza dieta wpisuje się w ich różnorodne upodobania i potrzeby. Chcieliśmy, by opowiedzieli o powodach, dla których wybierają nasze posiłki. Ich głos jest dla nas autentyczną opinią – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.
W ramach kampanii marka wskazuje także na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą.
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Każdy z naszych klientów (w tym także nasi ambasadorzy) prowadzi inny tryb życia, co przekłada się na to, jakich benefitów szuka. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, przyglądamy się bieżącej sytuacji społecznej i ekonomicznej, by na koniec zaproponować im szeroką ofertę, wygodę i bezkompromisową jakości w odpowiedniej cenie – dodaje Małgorzata Wierzbicka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania reklamowe przygotowali Tribe47, 99 Złota Proporcja oraz Przemysław Kulikowski.