Amundsen jest marką wódki czystej top premium z szerokiego portfolio Stock Polska, wiodącej firmy z branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej. Powstanie Amundsen Vodka to uhonorowanie zdobycia Bieguna Południowego w 1911 roku, jednej z największych ekspedycji XX wieku.
– Amundsen to dynamicznie rozwijająca się marka wódek czystych, która cieszy się coraz większą popularnością i znajduje coraz większe uznanie wśród konsumentów. Wysoka jakość tego produktu i delikatny smak uzyskiwany dzięki unikalnej technologii filtracji poniżej 0 stopni Celsjusza to wyróżniki, które napędzają ten nieustanny wzrost. Nie można też zapomnieć o samym opakowaniu tego trunku – już sama butelka, przypominająca kształtem bryłę lodu, zdradza nam krystaliczny i odkrywczy charakter jej zawartości. Z nową platformą komunikacyjną marki „Układaj świat po swojemu” i idącymi za nią działaniami jestem pewna, że Amundsen będzie bił kolejne rekordy sprzedaży! Tym bardziej cieszymy się na nową współpracę – komentuje Marta Uss, senior brand manager w Stock Polska.
Zobacz również
– Wpadające w oko i kreatywne. Takie projekty nasz team lubi najbardziej. Dlatego praca nad nową platformą komunikacji to była czysta przyjemność. Archetyp odkrywcy jest w marce zakorzeniony. Postawiliśmy więc na odkrywanie, ale tylko takie na własnych warunkach, po swojemu. Cieszymy się na tak przyjemną i pełną wyzwań współpracę – komentuje Roksana Łaźnia, business unit manager & account manager w Ancymonach.
Agencja Ancymony odpowiada za stałą obsługę kreatywną marki, stworzenie nowej platformy komunikacji „Układaj świat po swojemu”, szereg materiałów do digitalu oraz projekty nowych key visuali.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]