Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u ABSOLUT Polska. Osoby, które odważyły się być częścią marki ABSOLUT i wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiły się na opakowaniu. Uczestnicy konkursu mogli też pokazać za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu. Autorzy stu zmian z największą liczbą głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l ABSOLUT VODKA w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem. Ich historię można poznać na www.youtube.com/ABSOLUTPolska
Zobacz również
Marka ABSOLUT po raz kolejny przygotowała projekt specjalnie dla Polaków nawiązując współpracę z polskim środowiskiem streetartowym. W grudniu ubiegłego roku na rynku pojawiła się limitowana edycja ABSOLUT POLAKOM zaprojektowana przez Swanskiego. Opakowanie stworzone przez Chazme i Sepe z wizerunkami polskich konsumentów jest pierwszym takim projektem w branży alkoholowej i z pewnością na długo zapadnie w pamięci każdego z nas.
Za koncepcję, kreację i realizację projektu, w tym współpracę z Chazme i Sepe odpowiada agencja IQ Marketing. Aplikację konkursową wdrożyła agencja AtomClick, działania PR realizuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing