W związku z ciągłym rozwojem oraz ambitnymi celami postanowiliśmy stworzyć miejsce w zespole dla osób, które zajmą się komunikacją marketingową Lettly oraz pozyskiwaniem nowych klientów i rozwojem naszego portfolio. Poza tym stale dbamy o trzon firmy, którym jest zespół accountów – aż trzy osoby z tego teamu awansowały w ostatnim czasie – komentuje Jakub Orłowski, CEO Lettly.
Nowe osoby w Lettly
Anna Nadolińska od ponad 8 lat zajmuje się digital marketingiem. Ma doświadczenie zarówno korporacyjne, jak i agencyjne. Poprzednio pracowała w firmach Żabka Polska, INEA i Dr. Martens Poznań oraz w agencjach MOXIE i dotRelations, jako m.in. communications specialist oraz digital marketing specialist. Ekspertka w zakresie marketingu B2B i strategii marketingowej, w Lettly objęła stanowisko PR & communications managerki.
Zobacz również
Grzegorz Paliś jako specjalista ds. influencerów pracował dla dużych marek o zasięgu ogólnopolskim oraz klientów lokalnych. Autor e-booka o tym, jak skutecznie pracować z influencerami. Był związany z agencją Insignia, w której odpowiadał za dział influencer marketingu, następnie działał jako freelancer. Influencer marketingiem zajmuje się od ponad 5 lat. Aktualnie pracuje w Lettly jako business development manager.
Michalina Niechciał pierwsze doświadczenie zdobywała w firmie Pan Pomidor & Co., a następnie między innymi w Hash.fm – agencji influencer marketingu. Pracowała dla marek takich, jak Lidl, Oceanic, Grupa Żywiec, Domiporta, Unilever. Kolejne doświadczenie zdobywała w agencji VMLY&R, gdzie zajmowała się digital marketingiem dla Samsunga. W Lettly, jako account managerka, jest odpowiedzialna na wyłączność za działania dla marki Vichy.
Awanse w Lettly
Na stanowisko lead account managerki awansowała Julia Szpakowska. Od ponad 4 lat specjalizuje się w influencer marketingu, wcześniej zajmowała się PR-em oraz dziennikarstwem. Jako specjalistka ds. influencer marketingu pracowała z międzynarodowymi brandami (m.in. HBO MAX, BAT, L’Oreal) oraz lokalnymi klientami. Poprzednio w agencji 2koma7 obsługiwała markę La Roche-Posay, a doświadczenie PR-owe zdobyła w Hill+Knowlton Strategies tworząc komunikację dla: 3M Poland, OSM Piątnica, Pernod Ricard, Mondelez, GRAAL.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Miłosz Wegner od ponad 5 lat zajmuje się influencer marketingiem w Lettly. Zaczął od stażu, a obecnie awansował na stanowisko lead project managera. Współpracuje z największymi partnerami firmy – agencjami VMLY&R, Isobar/dentsu, Przestrzeń czy 180heartbeats + JUNG v MATT oraz markami takimi, jak Wedel, Zalando, Żabka, Philips Avent, Skoda, Pringles, YSL, Armani Beauty, Fundacja Rak’n’Roll.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mateusz Lubecki pierwsze kroki w reklamie i influencer marketingu zaczął stawiać w 2021 roku dołączając do zespołu Lettly, jako junior project coordinator. Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla takich marek jak: GLO (Clouds Fest), Air Wick, Skoda, Traficar czy T-Mobile. Niedawno awansował na stanowisko junior account managera w Lettly.