Bee.pl białostocki sklep internetowy, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego zysku ze sprzedaży produktów marki własnej.
Bee.pl świętuje kolejny rok działalności
Rola pszczół w prawidłowym funkcjonowaniu ekosystemu oraz uprawie wartościowych warzyw i owoców jest nieoceniona. Zmniejszenie ich populacji może mieć katastrofalny wpływ na funkcjonowanie środowiska naturalnego, dlatego bardzo ważne jest zapewnienie im właściwych warunków do życia i rozmnażania. Problem dostrzega marka Bee.pl, która świętuje w sierpniu 4. rok działalności.
Zobacz również
Urodziny stały się pretekstem do kolejnych działań na rzecz zapylaczy i podjęcia współpracy z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Głównym celem organizacji non profit jest ochrona pszczół, który realizuje poprzez sadzenie roślin miododajnych, wspieranie pszczelarzy oraz edukację społeczeństwa. Bee.pl przekaże środki finansowe ze sprzedaży produktów marki własnej, które wesprą Fundację we wdrażaniu celów. Akcja potrwa do końca sierpnia.
Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki brand managera w Bee.pl.
Ochrona środowiska nie tylko od święta
Współpraca z Fundacją Ratujmy Pszczoły nie jest pierwszą inicjatywą, jaką Bee.pl podjęło na rzecz pszczół. Rok temu, również z okazji urodzin, pracownicy sklepu wysiali we wsi Radule łąkę kwietną dla zapylaczy, a na dachu siedziby firmy w Białymstoku stanęła miejska pasieka. W jej skład wchodzą trzy ule – każdy dedykowany jednej z marek należących do spółki tj. Glosel, TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W sezonie schronienie znajduje tam nawet do 70 tys. pszczół, nad którymi opiekę sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wspieranie pszczół to jedno z wielu działań marki w kontekście ochrony środowiska. Brand co roku angażuje się w akcję sprzątania świata, a przy pakowaniu zamówień kieruje się ideą less waste, dzięki czemu ogranicza ilość odpadów.
Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.
Urodzinowa akcja Bee.pl na rzecz pszczół wystartowała 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Połowa zysków ze sprzedaży produktów marki własnej zostanie przekazana Fundacji Ratujmy Pszczoły, która prowadzi aktywne działania w zakresie ochrony owadów zapylających.