W połowie czerwca br. miała miejsce międzynarodowa premiera flagowego modelu marki vivo X80 PRO. Kampania dotycząca smartfonów z serii X zaplanowana jest m.in. przy okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze. Z tej okazji marka zorganizowała konkurs ofert do którego przystąpiło 5 agencji.
– Jako marka vivo jesteśmy dumni z faktu bycia oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze. W Polsce natomiast wyczekiwany awans naszej reprezentacji sprawił nam niesamowicie wiele radości. Jako oficjalny sponsor tego międzynarodowego wydarzenia, postawiliśmy sobie za zadanie, aby stworzyć kampanię, w której podzielimy się z Polakami naszą pasją do piłki nożnej. Chcemy przeżywać emocje towarzyszące mistrzostwom, nie tylko z gronem kibiców, ale także z całym społeczeństwem. Bardzo cieszymy się na współpracę z agencją JU, która wygrała przetarg na obsługę kampanii w okresie mundialu. Mocno wierzymy, w koncept kreatywny przygotowany przez agencję – Karolina Romanowska, Business Development and Marketing Manager.
Zobacz również
W związku z wygraną agencja JU: będzie odpowiadała za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, Key Visual oraz kompleksową realizację kampanii w kontekście Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Polsce
– Bardzo nas cieszy współpraca z vivo Polska przy tym projekcie, ponieważ od początku, gdy otrzymaliśmy brief czuliśmy, że jest to temat nam bardzo bliski. W końcu mówimy o jednym z największych świąt fanów piłki nożnej na całym świecie. To, co mamy zamiar dostarczyć konsumentom to rozrywka w czystej postaci i innowacyjne smartfony, które uwiecznią wyjątkowe chwile i emocje związane ze sportem i nie tylko. Dodatkowo warto wspomnieć, że komunikacja na linii Klient – Agencja przebiegała na bardzo partnerskich relacjach. Jestem przekonany, że podejście komunikacyjne, które wypracowaliśmy przełoży się nie tylko na efektywną kampanię, ale zamieni się również w stałą, długofalową współpracę – Edwin Zasada, Creative Strategy Director
Za przygotowanie zwycięskiej koncepcji przetargowej odpowiedzialny był zespół agencji w składzie:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Katarzyna Bałazy, Creative Copywriter
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Anna Kalinowska, Creative Copywriter
– Kamil Markiewka, Digital Art Director
– Paula Myśliwiec, Social Media & Influencer Manager – Katarzyna Szubierajska, Account Specialist – Dominika Dycha, Client Service Director – Edwin Zasada, Creative Strategy Director