Katarzyna Zawadzka związana jest z agencją Good One PR od lipca 2019 roku. Na nowym stanowisku, w dziale komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (account manager), Zawadzka odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR dla Bee.pl – sklepu internetowego ze zdrową żywnością i eko asortymentem, należącego do spółki Glosel, Venome – polskiej marki produktów z zakresu medycyny estetycznej, true men skin care – producenta kosmetyków męskich oraz Instant Pot – kanadyjskiej marki elektrycznych multicookerów.
Katarzyna Zawadzka posiada 5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała pracując dla takich marek, jak m.in.: Centrum Medyczne CMP, Lajuu, Piotr Sierpiński Hair, Brześć, Fundacja Kultury Bez Barier, Würth. Swoją karierę zaczynała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. Odbyła także praktyki w TVP Warszawa. Ukończyła dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii Collegium Civitas.