Do tej pory dział marketingu Polmosu samodzielnie prowadził social media dla Białego Bociana, tym razem powierzyli to zadanie agencji BeDigital. W skład prac nad Białym Bocianem wchodzą również jego wszystkie odsłony smakowe, likiery oraz edycje specjalne. Od sierpnia tego roku można zaobserwować nową komunikację na profilach marki (Facebook oraz Instagram), na których BeDigital oprócz tworzenia kreacji zajmuje się również obsługą mediową.
Poziom kreatywności, a także fachowość agencji bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Bardzo liczymy na kompetencje BeDigital w toku dalszej współpracy i promowaniu naszych brandów w SoMe – powiedział Michał Tryliński, dyrektor marketingu Polmosu Bielsko-Biała.
Zobacz również
Oprócz Białego Bociana agencja BeDigital zajęła się również launchem nowej marki wysokoprocentowych drinków Biały Bocian KLE KLE. Zrobili to powołując do życia nowe profile na platformach Facebook oraz Instagram, gdzie realizują wspólnie z Polmosem opracowaną strategię kreatywną i mediową.