Swoją premierę ma nowy format Orange Polska, a działania wielokanałowej kampanii mają odsłony w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu. Za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii pod hasłem „Orange dla ludzi” odpowiada Leo Burnett, który wraz z Orange Polska pracował nad stworzeniem nowego formatu.
To, co w dzisiejszym świecie zmienia się najszybciej, to sposób, w jaki odbieramy informacje, uczestniczymy w kulturze, a przede wszystkim nasz sposób komunikowania się z innymi ludźmi. Rozwój technologii teleinformatycznych sprawił, że każdy z nas nosi w kieszeni narzędzie 1000 razy bardziej uniwersalne i wszechstronne, niż słynny szwajcarski scyzoryk. Przy pomocy smartfona, wspomaganego czasem przez domowy komputer lub laptopa, dowiadujemy się, co się dzieje na świecie i w życiu naszych bliskich, zawieramy przyjaźnie, budujemy związki, pracujemy i relaksujemy się po pracy. Coraz więcej naszych spraw powierzamy do załatwienia sztucznej inteligencji.
Zobacz również
Marka Orange jest o ludziach i dla ludzi, a jej rola, to zaspokajanie potrzeb nas wszystkich. Ważnym aspektem życia jest technologia, która zamieszkała w naszych domach, współpracuje z nami w życiu zawodowym, uczestniczy w prywatnym, pomaga w zakupach, uczy i bawi. Zaprzyjaźniliśmy się z nią, oswoiliśmy i polubiliśmy. Czyli poznaje nas, uczy się naszych potrzeb, zwyczajów, z roku na rok staje się coraz bardziej pomocna, coraz bardziej wyrozumiała i coraz bardziej nam bliska. I właśnie o tym jest nowa platforma Orange Polska. Jesteśmy przekonani, że odbiorcy polubią naszego nowego bohatera Maxa, całą naszą Orange’ową rodzinę i ich dalsze wspólne perypetie – powiedział Paweł Patkowski, brand & marketing communication director Orange Polska.
O czym jest zatem nowy format marki Orange Polska? Po prostu: o życiu zgodnie z hasłem kampanii „Orange dla ludzi”.
W życiu bohaterów naszych opowieści pojawił się mały robot Max – sztuczna inteligencja, która tak naprawdę już od dawna znajduje się bardzo blisko każdego z nas. Max to przyjaciel domu, a nawet więcej – domownik, który wraz z bohaterami żyje w przyjaźni, poznają się i rozumieją nawzajem swoje potrzeby. Max uczy się rozumieć to, co jest najważniejsze w człowieku – ludzkie emocje – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach Power of One zaangażowany był również Prodigious, który stworzył set renderów do digitalu, wykorzystując kompetencje zespołu CGI. Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.