Ruszyła kampania marki Starazolin

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Starazolin – kropli na różne dolegliwości oczu. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.
O autorze
0 min czytania 2022-09-05

Naoczni świadkowie naszego życia – serialowych maratonów, długiej pracy przed komputerem, klimatyzacji w biurze, czy porządków na zakurzonym strychu – oczy.  I mimo, że są bardzo delikatne, rzadko dajemy im taryfę ulgową.

Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu, dzięki czemu można ją rozwijać na kolejne SKU. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli Starazolin.

Koncept i realizacja kampanii: Opus B. Producent: Dynamo. Reżyser: Monika Kmita.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj