Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu, zdecydowaliśmy się na kolejne działania. W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – Sky High Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży Sky High Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują liczne entuzjastyczne oceny na Wizaż**. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.
Zobacz również
W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
* Kalkulacja Maybelline New York na podstawie danych sell-out niezależnych partnerów oraz danych wewnętrznych Grupy L’Oreal dostarczanych przez klientów w okresie 1.01.2021-30.10.2021
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
** Względem rankingów klienta i w porównaniu z innymi rynkami
Słuchaj podcastu NowyMarketing