Czwórka influencerów – bijonsi, mikuusiekk, Miłosz Fluckiger oraz oczywiście ambasador KFC Mr Kryha – jako pierwsi Goście KFC mieli okazję spróbować „Secret Burgera”. Zachwytów, emocji i radości przy odkrywaniu jego smaku było wiele.
Zobacz również
Influencerzy nie zdradzili jednak wybuchowej mieszanki smaków. Chcą, żeby inni mieli podobną frajdę jak oni w odkrywaniu sekretnego połączenia składników. Na swoich kontach na Instagramie, TikToku i YouTube opublikowali krótkie relacje z testowania nowości, a także sposób, w jaki inni mogą spróbować tego niecodziennego dania. Rzeczywiście, proces zakupu jest w tym przypadku wyjątkowy bo tak samo wyjątkowy jest „Secret Burger”. Wystarczy więc odpowiedzieć na trzy pytania, z którymi fani KFC nie powinni mieć najmniejszego problemu:
- Jak brzmi nazwisko założyciela KFC?
- Z ilu ziół i przypraw składa się sekretna panierka?
- Nazwa jednego z burgerów KFC?
Odpowiedzi, po dodaniu końcówki .pl ułożą się w adres strony www, na której KFC odsłania już nieco więcej, ale przede wszystkim podaje specjalny kod. Tylko on pozwala na zakup sekretnego burgera. Kod należy wpisać w samoobsługowym kiosku w każdej z ponad 300 restauracji KFC w Polsce. I już ostatni krok – degustacja! Zaskoczenie, zachwyt i pyszny smak gwarantowane. Tak więc dołączajcie do szalonej zabawy, odpowiadajcie na pytania i znajdujcie kod. „Secret Burger” czeka by zostać przez Was odkrytym.
Poniżej linki do materiałów opublikowanych u influencerów zaangażowanych do akcji „Secret Burger”:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Instagram_bijonsi
- Instagram_Mikuusiekk
- TikTok_Mikuusiekk
- Instagram_Miłosz Fluckiger
- TikTok_Miłosz Fluckiger
- TikTok_MrKryha
- YouTube_MrKryha
Słuchaj podcastu NowyMarketing