Paweł Kurtycz jest związany z branżą reklamową od 2003 roku. Rolę stratega miał okazję piastować m.in. w agencjach Leo Burnett i Ogilvy. Od 2013 roku przez 9 lat związany był z agencją Isobar. Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Na swoim koncie ma liczne nagrody branżowe Effie, m.in. za kampanie zrealizowane dla marki Play i Skoda.
We wszelkich działaniach stara się łączyć media tak, by tworzyć holistyczne ekosystemy komunikacyjne. Pasjonat poszukiwania prawdziwych insightów, odkrywających nieoczywiste zachowania ludzi, co prowadzi do znalezienia rozwiązań kreatywnych, które zachęcą do refleksji potencjalnego odbiorcę.
Zobacz również
Paweł jest świetnym strategiem, który potrafi w sposób kompleksowy tworzyć spójny ekosystem komunikacyjny oparty na jednej idei. Umie przy tym skutecznie łączyć bogatą wiedzę i doświadczenia związane ze stosowaniem komunikacji 360 z solidnym insightem. Te umiejętności idealnie wpisują się w podejście komunikacyjne Leo Burnett, zgodnie z którym dobre zrozumienie odbiorców to podstawa dla rozwiązań zmieniających ich zachowania. Paweł, serdecznie witamy w zespole! – powiedział Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett Warszawa.