Dotychczas Mint Media odpowiadało za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Teraz zbuduje spójną, atrakcyjną komunikację oraz dotrze z nią do grupy docelowej, przez co ukaże jej korzyści wypływające z posiadania produktów, przekierowując potencjalnych klientów do sklepu.
Za projekt po stronie Agencji odpowiada Client Service Director, Aleksandra Nowaczyńska, która pokieruje działaniami dla klienta.
Zobacz również
Za nami sporo realizacji dla marki Philips Hue Polska i bardzo cieszymy się z tego, że zaproponowana przez nas koncepcja komunikacji w mediach społecznościowych spodobała się Klientowi na tyle, że zdecydował się poszerzyć zakres naszej współpracy – mówi Aleksandra Nowaczyńska, client partner Mint Media.
W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również deputy head of communication – Maja Anna Sass, head of design – Krzysztof Zawadzki, i head of moderation – Monika Wołkowicz-Wyszomirska.
Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue – jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał, Marcom specialist CEE w Philips Hue.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W segmencie branż związanych z szeroko pojętym oświetleniem bardzo dużo mówi się o zastosowaniu nowych technologii. Marki prześcigają się niekiedy w udowadnianiu, czyje produkty są bardziej SMART. Mało jednak mówi się o rzeczywistym przełożeniu tych atutów na codzienne, a przede wszystkim – realne życie konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nasza wizja przyszłości marki Philips Hue Polska opiera się o ideę „Twój dom w najlepszym świetle”, która stanowi balans pomiędzy produktem, edukacją, a komfortem życia. Wierzymy, że w ten sposób będziemy znacznie bliżej naszych odbiorców – mówi Katarzyna Wolska, head of creative w Mint Media.