Działania komunikacyjne Lepont, które rozpoczną się we wrześniu br. obejmą całościową obsługę PR w tym m.in. consulting strategiczny, współprace mediowo-influencerskie, aktywacje z zakresu brand experience oraz realizacje wydarzeń specjalnych.
W nadchodzących miesiącach można spodziewać wielu wydarzeń które będą skupiać się na historii poszczególnych lokali oraz opowiadaniu o wyjątkowym podejściu do sprzedaży wina w Polsce.
Zobacz również
Od lat odwiedzamy restauracje z Ferment Group , celebrujemy w nich okazje i świętujemy ważne dla nas momenty, współpraca z nimi będzie miała więc dla nas charakter bardzo personalny i autentyczny. Korzystając z ich potencjału i renomy, chcemy odpowiednio opowiedzieć historię, która stoi za każdą z restauracji oraz kulturze winiarskiej w Polsce. Jest to dla naszej agencji ogromny zaszczyt rozpocząć współpracę z grupą, która zrzesza jedne z najbardziej rozpoznawalnych miejsc na gastronomicznej i winiarskiej mapie Warszawy – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Współpraca została nawiązana drogą zapytania i ma charakter długofalowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]