JYSK od wielu lat wspiera inicjatywy kulturalne w różnych miastach Polski. Tym razem marka zaangażowała się we współpracę z Pomorską Fundacją Filmową i udział w największym i najpopularniejszym filmowym wydarzeniu w Polsce.
Zobacz również
Przygotowaliśmy wspólnie z miastem Gdynia strefę spotkań z twórcami, umieszczając tam nowości produktowe wśród mebli na obecny sezon jesienno-zimowy. Udało się stworzyć przestrzeń w skandynawskim stylu, w nawiązaniu do morskiej natury i jej wpływu na nasze samopoczucie. Dodatkowo wyposażyliśmy w meble przestrzeń dla uczestników Festiwalu, tworząc Strefę Przytulnych Spotkań. Mogą tam zaplanować swoje seanse kinowe, podyskutować o obejrzanych obrazach, czy po prostu odpocząć – mówi Sylwia Filimon, dyrektorka ds. komunikacji JYSK Polska.
JYSK ma swoje biuro główne oraz Centrum Usług Wspólnych dla innych krajów sieci w Gdańsku. Stąd szczególnie ważne dla firmy jest zaangażowanie w inicjatywy w regionie Pomorza.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]