PZPN prezentuje nowe stroje reprezentacji Polski na mundial w Katarze

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nowy strój Reprezentacji Polski, w których biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. #KoszulkiMarzenie wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski.
O autorze
2 min czytania 2022-09-15

#KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny  narodowej na mundialu. Skąd taka nazwa? Z tą jedną koszulką wiąże się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, o grze dla  reprezentacji, o locie z kadrą do Kataru, o zwycięstwie z Argentyną, czy o… fantastycznym mundialu.  Nowe trykoty łączy biel, czerwień oraz szarość, a  wszystko w designie, który symbolizuje motyw gniazda orła białego.  

Ta koszulka powinna, podobnie jak reprezentacja Polski, łączyć cały kraj. Razem z firmą Nike oddajemy  kibicom fantastyczny produkt, z którym każdy może się utożsamiać. Chciałbym, aby kojarzyła się z  pozytywnymi emocjami, jednoczyła młodszych i starszych, kobiety i mężczyzn, którzy w listopadzie i  grudniu będą zasiadać do oglądania w telewizji naszej reprezentacji rywalizującej na mistrzostwach  świata. W nowych koszulkach naszą drużynę będzie można zobaczyć już w czasie najbliższych meczów  Ligi Narodów z Holandią i Walią. Jestem przekonany, że kibicom bardzo się spodoba, a dzięki wynikowi  osiągniętemu na mundialu w Katarze zyska miano „historycznej”. Do mistrzostw świata pozostały  niespełna ponad dwa miesiące i emocje związane z najważniejszą piłkarską imprezą są coraz bardziej  wyczuwalne. To dla nas ważne, że gramy na czwartej dużej imprezie z rzędu. Ale sama obecność wśród  najlepszych już nas nie zadowala. Mamy świetnych zawodników, najlepszego piłkarza na świecie  Roberta Lewandowskiego, nie dziwi więc chęć sprawienia niespodzianki i awansu do fazy pucharowej  mundialu – mówi Cezary Kulesza, rezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.  

Koszulki są utrzymane w klasycznej tonacji – to biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw orła białego. Stroje odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu  spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia,  zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania. Jedna koszulka wyraża miliony marzeń związanych z  występem naszej kadry na mundialu. Już od dziś każdy kibic biało-czerwonych może kupić nowe stroje reprezentacji w Oficjalnym Sklepie Kibica Reprezentacji Polski, zarówno w internecie na Sklep.LaczyNasPilka.ploraz w sklepach stacjonarnych. Koszulki można kupić w trzech modelach różniących się poziomem zaawansowania i zastosowanych technologii. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Naszym hasłem jest #KoszulkaMarzenie, bowiem to właśnie ona wyraża marzenia i ambicje  wszystkich tych, którzy kibicują reprezentacji Polski, nawet jeśli na co dzień ich zainteresowanie piłką  nożną ogranicza się tylko do obejrzenia meczu biało-czerwonych. To co łączy wszystkie te marzenia, to  jedna koszulka reprezentacji Polski, którą zakładamy za każdym razem, idąc na stadion lub oglądając  mecz z przyjaciółmi przed telewizorem. Moim marzeniem jest, aby wszystkich Polaków połączyła  reprezentacja narodowa podczas Mudialu – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i  sponsoringu PZPN. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reprezentację Polski w nowych strojach będzie można zobaczyć już w trakcie najbliższych spotkań Ligi  Narodów. 22 września na PGE Narodowym w Warszawie biało-czerwoni podejmą Holandię, a trzy dni  później w Cardiff zagrają z reprezentacją Walii. Przed wylotem na mundial do Kataru podopieczni  Czesława Michniewicza zmierzą się w meczu sparingowym z kadrą Chile. W fazie grupowej Mistrzostw  Świata Polacy zagrają z: Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną. Pierwsze spotkanie – z Meksykanami – zaplanowane zostało na 22 listopada.  

Za pomysł kreatywny i jego egzekucję odpowiada Agencja Przestrzeń i zespół marketingowy PZPN. Spot  zrealizowało Evolutionary Picture. Reżyser Miron Wojdyło.