#KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na mundialu. Skąd taka nazwa? Z tą jedną koszulką wiąże się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, o grze dla reprezentacji, o locie z kadrą do Kataru, o zwycięstwie z Argentyną, czy o… fantastycznym mundialu. Nowe trykoty łączy biel, czerwień oraz szarość, a wszystko w designie, który symbolizuje motyw gniazda orła białego.
Zobacz również
Ta koszulka powinna, podobnie jak reprezentacja Polski, łączyć cały kraj. Razem z firmą Nike oddajemy kibicom fantastyczny produkt, z którym każdy może się utożsamiać. Chciałbym, aby kojarzyła się z pozytywnymi emocjami, jednoczyła młodszych i starszych, kobiety i mężczyzn, którzy w listopadzie i grudniu będą zasiadać do oglądania w telewizji naszej reprezentacji rywalizującej na mistrzostwach świata. W nowych koszulkach naszą drużynę będzie można zobaczyć już w czasie najbliższych meczów Ligi Narodów z Holandią i Walią. Jestem przekonany, że kibicom bardzo się spodoba, a dzięki wynikowi osiągniętemu na mundialu w Katarze zyska miano „historycznej”. Do mistrzostw świata pozostały niespełna ponad dwa miesiące i emocje związane z najważniejszą piłkarską imprezą są coraz bardziej wyczuwalne. To dla nas ważne, że gramy na czwartej dużej imprezie z rzędu. Ale sama obecność wśród najlepszych już nas nie zadowala. Mamy świetnych zawodników, najlepszego piłkarza na świecie Roberta Lewandowskiego, nie dziwi więc chęć sprawienia niespodzianki i awansu do fazy pucharowej mundialu – mówi Cezary Kulesza, rezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Koszulki są utrzymane w klasycznej tonacji – to biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw orła białego. Stroje odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania. Jedna koszulka wyraża miliony marzeń związanych z występem naszej kadry na mundialu. Już od dziś każdy kibic biało-czerwonych może kupić nowe stroje reprezentacji w Oficjalnym Sklepie Kibica Reprezentacji Polski, zarówno w internecie na Sklep.LaczyNasPilka.ploraz w sklepach stacjonarnych. Koszulki można kupić w trzech modelach różniących się poziomem zaawansowania i zastosowanych technologii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Naszym hasłem jest #KoszulkaMarzenie, bowiem to właśnie ona wyraża marzenia i ambicje wszystkich tych, którzy kibicują reprezentacji Polski, nawet jeśli na co dzień ich zainteresowanie piłką nożną ogranicza się tylko do obejrzenia meczu biało-czerwonych. To co łączy wszystkie te marzenia, to jedna koszulka reprezentacji Polski, którą zakładamy za każdym razem, idąc na stadion lub oglądając mecz z przyjaciółmi przed telewizorem. Moim marzeniem jest, aby wszystkich Polaków połączyła reprezentacja narodowa podczas Mudialu – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reprezentację Polski w nowych strojach będzie można zobaczyć już w trakcie najbliższych spotkań Ligi Narodów. 22 września na PGE Narodowym w Warszawie biało-czerwoni podejmą Holandię, a trzy dni później w Cardiff zagrają z reprezentacją Walii. Przed wylotem na mundial do Kataru podopieczni Czesława Michniewicza zmierzą się w meczu sparingowym z kadrą Chile. W fazie grupowej Mistrzostw Świata Polacy zagrają z: Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną. Pierwsze spotkanie – z Meksykanami – zaplanowane zostało na 22 listopada.
Za pomysł kreatywny i jego egzekucję odpowiada Agencja Przestrzeń i zespół marketingowy PZPN. Spot zrealizowało Evolutionary Picture. Reżyser Miron Wojdyło.