Inglot prezentuje limitowaną kolekcję kosmetyków współtworzoną z Julią Kosterą

Inglot podjął współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich infleuncerek – Julią Kosterą. W efekcie powstała limitowana kolekcja kosmetyków do makijażu INGLOT PLAYINN.
O autorze
0 min czytania 2022-09-15

Kosmetyki z kolekcji Julii Kostery zostały stworzone tak, aby pasowały do różnych typów cery i pozwoliły stworzyć naturalny makeup, jak i mocniejszy look. W skład serii wchodzą dwie paletki do makijażu – BFF i BAE, tusz do rzęs NOT MY PROBLEM, błyszczyk LIPSYNC oraz dwie pomadki – DON’T CARE i EASY-PEASY.

W ramach promocji współpracy poza działaniami na Instagramie i YouTube z infleuncerką marka stworzyła także konkurs, w którym do wygrania są kosmetyki z limitowanej serii.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez INGLOT POLSKA (@inglotpolska)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Inglot przy okazji tej kolekcji wykorzystał trend polegający na tworzeniu produktów razem z topowymi influencerami. To świetny sposób na zaangażowanie fanów twórczyni oraz poszerzenie grupy odbiorców marki Inglot.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za współpracę z youtuberką odpowiedzialna jest agencja influencer marketingu Lettly.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się