Kosmetyki z kolekcji Julii Kostery zostały stworzone tak, aby pasowały do różnych typów cery i pozwoliły stworzyć naturalny makeup, jak i mocniejszy look. W skład serii wchodzą dwie paletki do makijażu – BFF i BAE, tusz do rzęs NOT MY PROBLEM, błyszczyk LIPSYNC oraz dwie pomadki – DON’T CARE i EASY-PEASY.
W ramach promocji współpracy poza działaniami na Instagramie i YouTube z infleuncerką marka stworzyła także konkurs, w którym do wygrania są kosmetyki z limitowanej serii.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inglot przy okazji tej kolekcji wykorzystał trend polegający na tworzeniu produktów razem z topowymi influencerami. To świetny sposób na zaangażowanie fanów twórczyni oraz poszerzenie grupy odbiorców marki Inglot.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za współpracę z youtuberką odpowiedzialna jest agencja influencer marketingu Lettly.