Pokolenie Z – ewolucja czy rewolucja w marketingu? (podcast)

Pokolenie Z – ewolucja czy rewolucja w marketingu? (podcast)
Coraz więcej marek i agencji pochyla się nad pokoleniem Z. Jak do nich dotrzeć, jakie mają wartości, jakimi są pracownikami i dlaczego od jednych kupują, od drugich nie? Czy jednak generacja Z to faktycznie taka rewolucja w marketingu, jak nam się wydaje?
O autorze
0 min czytania 2022-09-19

Czego pokolenie Z oczekuje od marketingu?

O pokoleniu Z jest w branży reklamowej coraz głośniej. Marki i agencje robią, co tylko mogą, by dotrzeć do generacji urodzonej między 1997 r. a 2012 r. Część ze starszych pokoleń o zetkach myśli jako o całkowitej rewolucji. Jednak czy tak jest w rzeczywistości? Nie do końca. Zoomerzy mają więcej wspólnego ze swoimi starszymi kolegami i koleżankami – millenialsami – niż można przypuszczać. 

Krzysztof Najder, Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co tak naprawdę różni pokolenia i jak dotrzeć do nich ze swoimi produktami. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj