W portfolio Wyborowa Pernod Ricard znajduje się 6 wyjątkowych marek z tej kategorii, a wśród nich – najczęściej nagradzany gin na świecie* czyli Beefeater. To prawdziwy „The Spirit of London”, produkowany w sercu Londynu w dzielnicy Kennington, nad którego jakością czuwa Desmond Payne – najbardziej doświadczony i wielce utytułowany Master Distiller. Na bazie receptury ikonicznego Beefeater London Dry powstał nowy wariant… Blood Orange.
Wakacyjny nastrój przez cały rok
Beefeater Blood Orange wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują nowych, orzeźwiających smaków i trafia w gusta zarówno kobiet, jak i mężczyzn.
Zobacz również
Segment ginów smakowych to jedna z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych na świecie i ten trend zaczyna być również widoczny na polskim rynku. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę, tym razem przedstawiając kolejny wariant wzbogacony aromatem czerwonych pomarańczy. W Beefeater Blood Orange wykorzystaliśmy ich słodkość i soczystość, dzięki czemu stworzyliśmy zupełnie nowy gin, którego dopełnieniem jest wyjątkowy, gorzko-cytrusowy smak – powiedział Maciej Kwaśniewski, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard.
Beefeater Blood Orange dostępny jest w butelkach o pojemności 700ml na tym samym poziomie cenowym co popularny Beefeater Pink.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]