– Decyzja o powstaniu w Warszawie oddziału globalnego Centre of Excellence to istotny sygnał o rosnącej roli Analytics i Polski w strukturach Kantara. Nowo powstały zespół w Warszawie z Dagmarą u sterów jest zapowiedzią trafnych rekomendacji dotyczących alokacji budżetów klientów i doskonałości operacyjnej na wszystkich etapach projektów – komentuje rolę Dagmary Robak w strukturach Analytics Patrycja Herbowska-Tytro, head of analytics practice w Kantar Polska.
Dagmara Robak zawodowo zajmuje się dostarczaniem klientom rozwiązań analitycznych – najczęściej związanych z badaniem efektywności działań marketingowych w oparciu o modelowanie (MMM). Dobrze odnajduje się też w pracy z różnymi źródłami danych i metodologiami jak badania konsumenckie, analizy w social mediach, itp. Wcześniejsze doświadczenia, głównie z branżami FMCG, finanse, auto-moto i OTC zdobywała w domach mediowych oraz w Nielsenie.