Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange na kartę „Bez limitu”

Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o wyjątkowej ofercie – każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y za 0 zł na start oraz 1200 GB przez rok.
O autorze
1 min czytania 2022-09-20

Kampania „Bez limitu” jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. 

W najnowszym spocie bohaterowie kampanii mają okazję doświadczyć, czym jest „bez limitu”, siedząc w wyjątkowej knajpce i dając popis swoich komediowych umiejętności. Dzięki dolewkom kawy gadają i gadają, bezskutecznie próbując „wygadać” ofertę bez limitu.

Spot zyskał nowoczesną formę dzięki zdjęciom w reżyserii Amona Schulza. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Zobaczymy je w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing