W tym roku Clouds Fest gościł w trzech miastach od czerwca do sierpnia. Pierwszym przystankiem był Gdańsk – teren Stoczni Cesarskiej, kolejnym Wrocław – Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu, trzecia odsłona miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie. Wszystkie miejsca wyróżniał wyjątkowy punkt wysokościowy.
Clouds Fest to nowy festiwal muzyczny, który wystartował w 2021 roku. Prace nad edycją 2022 trwały przez cały rok, by powtórzyć sukces ubiegłorocznych imprez, które z powodu trwającej pandemii, organizatorzy zaaranżowali w latającym balonie, co idealnie wpisało się w koncepcję festiwalu w chmurach. Tego lata Clouds Fest kolejny raz pozytywnie zaskoczył uczestników. Artyści wystąpili między innymi z 42-metrowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent na terenie chorzowskiej Sztygarki.
Zobacz również
Najlepszy polski rock zestawiony z popem i rapem to mix, który dobrze sprawdził się na wakacyjnej scenie festiwalowej. Tegoroczny Clouds Fest cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a z koncertu na koncert przybywało gości, co stanowi dla nas inspirację do kreatywnego myślenia o kolejnych projektach. Kompleksowa realizacja tak spektakularnych przedsięwzięć, jest dla naszej agencji nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją – komentuje Emilia Błaszczak, business director w 180heartbeats + JUNG v MATT, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzenia.
Atrakcje festiwalowe
Oprócz muzycznych uniesień podczas koncertów nie zabrakło licznych atrakcji – przestrzeni gastronomicznej, wyjątkowych fotobudek, strefy chilloutu, czy punktów gier i zabaw. Sporym zainteresowaniem cieszyły się aktywacje „Złap chmurę”, polegająca na szukaniu i skanowaniu naklejek z kodami QR, dzięki którym uczestnicy mogli zdobywać pakiety festiwalowe, których rozdano kilkaset.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem Clouds Fest 2022 była firma Revolume. Za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media i współpracę z influencerami oraz produkcję eventu odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.