IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprasza na kolejną odsłonę cyklu IAA POWER HOUR, która odbędzie się 22 września o godz. 10.45. Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze.
Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadzi Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE GfK, prezeska zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami będą:
Zobacz również
-
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
-
Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX,
-
Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA w Polsce,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBank S.A.
Link do bezpłatnej rejestracji znajduje się TUTAJ.