Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska group sales managera oraz strategy managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
O autorze
1 min czytania 2022-09-21

Paweł Miąsek objął stanowisko group sales managera w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Wcześniej przez ponad pół roku był sales & partnerships managerem w Polskiej Lidze Esportowej, a przez większość swojego życia zawodowego był związany z marką HBO. W przeszłości pracował już w agencji Gameset jako senior sales manager. W ramach swojej nowej funkcji przejmie natomiast część obowiązków związanych z zarządzaniem obszarem Business Development od Karoliny Sławeckiej, head of strategy & sales.

Karolina Bąkowska dołączyła z kolei do działu Strategy & Sales w roli strategy managera. Do jej obowiązków będzie należało współtworzenie kompleksowych strategii obecności marek w gamingu. Będzie również reprezentowała agencję na konferencjach branżowych. Już w czwartek 22 września wystąpi na Kongresie Online Marketingu w Warszawie. Wcześniej przez 4,5 roku była związana z agencją GoldenSubmarine, gdzie zajmowała się wsparciem marek w obszarze social mediów z uwzględnieniem działań w gamingu.